ماسک نیم صورت تری ام مدل 7502 Half Facepicece mask 3M

ماسک نیم صورت تری ام مدل 7502 Half Facepicece mask 3M
ماسک نیم صورت تری ام 3M مدل 7502 با صورت نرم و سیلیکونی، ویژگی کشویی، ناحیه پل بینی نازک، دریچه بازدم 3M Cool Flow™، طراحی مناسب با محافظ چشم طراحی شده است.
قیمت کالا:
250٬000 تومان
معرفی

ماسک نیم صورت تری ام 3M مدل 7502، یک محصول با کیفیت از شرکت 3M است که برای راحتی و دوام بیشتر طراحی شده است. این ماسک کاملا نرم و سیلیکونی است که به کاربر احساس راحتی می‌دهد و در عین حال از نفوذ هوا جلوگیری می‌کند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ماسک تنفسی قابل استفاده مجدد 3M™ Half Face 7500، شیر 3M™ Cool Flow™ است که به آسان‌تر شدن تنفس کمک می‌کند. این شیر اجازه می‌دهد هوای داخل ماسک به راحتی عبور کرده و برای کاهش گرما و رطوبت، هوا را خنک و خشک کند. این ویژگی باعث راحتی استفاده و کاربرد آن می شود.

علاوه بر این، ماسک 3M™ Half Face 7500 قابلیت ترکیب با فیلترها یا کارتریج‌های سبک وزن دوقلو 3M را دارد. شما می‌توانید از طیف گسترده‌ای از فیلترها و کارتریج‌های مختلف استفاده و از تنفس در برابر ذرات، گازها و بخارات مختلف محافظت کنید. این ماسک با طراحی خاصی که دارد، کاربردهای متفاوتی داشته که ما در این راهنمای خرید تجهیزات تنفسی مانند ماسک نیم صورت تری ام 3M مدل 7502 از ایمنکس سعی کرده ایم همه آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

 خرید تجهیزات ایمنی استاندارد و باکیفیت یعنی توجه به امنیت و سلامت شما - ایمنکس

مشخصات ظاهری ماسک نیم صورت تری ام 3M مدل 7502

توجه به برخی از مهمترین ویژگی های ماسک شیمیایی نیم صورت 3M مدل 7502 می تواند تاثیر بسیار زیادی در انتخال محصول شما داشته باشد. برخی از مهمترین آنها عبارتند از: 

مشخصات فنیماسک شیمیایی نیم صورت 3M مدل 7502
برندها3M™
جنس بدنهسیلیکون و پلاستیک نرم
وزن خالص (متریک)136 گرم
سری محصولاتنیم صورت سری 7500
کاربردی های پیشنهادیساخت و ساز، تولید مواد غذایی و آشامیدنی، تولید عمومی، فلزکاری، نجاری
کاربردهای توصیه شدهساخت و ساز، طراحی و ساخت و ساز، بهداشت تاسیسات، پردازش مواد غذایی، ایمنی مواد غذایی، زیرساخت های سنگین، تعمیر و نگهداری صنعتی، تولید، دریایی، تولید و ساخت فلز، تعمیر و نگهداری نظامی، تعمیر و بهره برداری (MRO)، معدن، نفت و گاز، حمل و نقل، داروسازی
استاندارد1998EN136
نوع فیلترقابل تعویض
مقاومتحداکثر 10 برابر غلطت حد مجاز
ویژگی های طراحیدارای دو دریچه نصب فیلتر، دارای بندهای قابل تنظیم و ضد حساسیت، قابلیت تنظیم سایز متناسب با اندازه صورت کاربر

مزایای ماسک شیمیایی نیم صورت سیلیکونی تری ام مدل ۳M 7502

ماسک 3M™ Half Face 7502 یکی از پرکاربرد ترین محصولات از شرکت 3M است که طراحی و کیفیت بسیار خاصی دارد. ماسک تنفسی قابل استفاده مجدد 3M™ Half Face 7500 به گونه ای طراحی شده که ویژگی‌های بسیاری است ک باعث راحتی، دوام و عملکرد بهتر آن می شود. برخی از مهمترین مزایای ماسک نیم صورت تری ام 7502، عبارتند از:

  • ناحیه پل بینی با ضخامت کم برای کاهش فشار روی پل بینی و راحتی بیشتر در استفاده از ماسک
  • صورت نرم و سیلیکونی برای راحتی بهتر و بیشتر و جلوگیری از نفوذ هوا و ورود ذرات آلوده به داخل ماسک
  • ویژگی کشویی برای کاربرد سریع که در صورت نیاز به شما کمک می کند، ماسک را به سرعت و آسانی به سمت پایین بکشید و سپس مجدداً روی صورت خود قرار دهید.
  • طراحی دریچه بازدم برای کاهش مقاومت تنفسی و جلوگیری از ایجاد گرما و رطوبت ناشی از تنفس و کاهش مه هنگام استفاده از محافظ چشم
  • قابلیت نگهداری و تعویض قطعات یدکی از طریق طیف وسیعی از قطعات یدکی برای تعویض فیلترها و کارتریج‌ها برای دوام و طول عمر بیشتر

به طور خلاصه، ماسک تنفسی قابل استفاده مجدد 3M™ Half Face 7500 با صورت نرم و سیلیکونی، ویژگی کشویی، ناحیه پل بینی نازک، دریچه بازدم 3M Cool Flow™، طراحی مناسب با محافظ چشم، سیستم انعطاف‌پذیر برای استفاده با فیلترها و کارتریج‌های مختلف و قابلیت نگهداری از طریق قطعات یدکی، یک ماسک عالی برای محافظت از تنفس شما در برابر ذرات، گازها و بخارات مختلف است.

خرید ماسک نیم صورت تری ام 3M مدل 7502

باتوجه به اینکه کالاهای زیادی مشابه به آن ممکن است در بازار وجود داشته باشند، بهتر است در هنگام خرید ماسک نیم صورت تری ام 7502، به نکات زیر توجه کنید:

  • ماسک نیم صورت تری ام 3M مدل 7502 را از منابع معتبر و فروشندگان معتبری مانند ایمنکس خریداری کنید تا از کیفیت و عملکرد آن مطمئن شوید. برخی محصولات تقلبی‌ و کیفیت پایین ممکن است در بازار وجود داشته باشند. بررسی کنید که محصول از بسته‌بندی اصلی 3M برخوردار است و نشان‌های استاندارد را دارد.
  • در هنگام خرید به اندازه و سایز ماسک توجه کرده و مطمئن شوید که اندازه ماسک برای چهره‌ی شما مناسب است. برای این منظور، می‌توانید از راهنمای اندازه‌گیری 3M استفاده کنید و اندازه چهره‌ی خود را با آن مطابقت دهید.
  • ماسک نیم صورت تری ام 7502 دارای قسمت صورتی نرم و سیلیکونی است. پس در هنگام خرید ماسک، مطمئن شوید که جنس ماسک نرم، انعطاف‌پذیر و با کیفیت است و به خوبی روی صورت شما قرار می گیرد.
  • در هنگام خرید ماسک نیم صورت تری ام 7502، مطمئن شوید که ماسک 3M™ Half Face 7502 دارای ویژگی کشویی است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد در طول استراحت، ماسک را به سادگی از صورت خود دور کنید و بدون نیاز به برداشتن کامل آن، نفس بکشید.
  • از وجود دریچه بازدم 3M Cool Flow™ در ماسک مطمئن شوید. این ویژگی به شما امکان تنفس راحت‌تر در طول استفاده از ماسک می‌دهد.
  • ماسک 3M™ Half Face 7502 باید قابلیت استفاده با فیلترها و کارتریج‌های گاز، بخار و ذرات مختلف را داشته باشد.

حتی می توانید ماسک مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و از فروشگاه های معتبری مانند ایمنکس خریداری کنید. در خرید اینترنتی و آنلاین ماسک نیم صورت تری ام 3M مدل 7502 بهتر است به نظرات سایر خریداران این محصول توجه کنید.

سوالات متداول برای ماسک نیم صورت تری ام 3M مدل 7502

1. آیا می‌توانید به من یک فروشنده معتبر برای خرید اینترنتی ماسک 3M مدل 7502 پیشنهاد کنید؟

مراکز فروشگاهی زیادی برای خرید انواع تجهیزات ایمنی و حتی ماسک ماسک نیم صورت تری ام 3M مدل 7502 وجود دارند. به طور مثال می توانید برای خرید ماسک ماسک نیم صورت تری ام 7502، به فروشگاه تجهیزات ایمنی ایمنکس مراجعه کنید. حتی می توانید سایر محصولات مشابه را هم ببینید و آنها را با هم مقایسه کنید.

2. قیمت ماسک نیم صورت تری ام 3M مدل 7502 چگونه است؟

قیمت ماسک ماسک نیم صورت تری ام 7502 بسته به برخی عوامل ممکن است متفاوت باشند. اما قیمت محصول بیشتر به کیفیت آن بستگی دارد. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد قیمت ماسک نیم صورت تری ام 7502 بهتر است با ایمنکس تماس بگیرید.

مشخصات
ساخت کشور
آمریکا
مدل
7502
برند
3M
جنس
سیلیکونی
ویژگی
شیرهای جریان اضافی با قابلیت خنک کنندگی
مناسب استفاده با فیلتر ها
سازگار با انواع فیلترهای 3M سری 2000، 5000 و 6000
وزن
148 گرم
تعداد در بسته بندی
1 عدد
طراحی
با دو فیلتر
سایز
مدیوم ، قابلیت تنظیم دارد
جنسیت
ندارد
تاییدیه
ce, EN140:1998